vineri, 13 mai 2011

Vineri 13 a avut loc al doilea miracol

S-a-ntamplaaaaaaaaat ! Va zic ! E al doilea pe anul asta ! Miracolele exista !
Primul a fost atunci cand am primit chitara. Cred ca a fost asa un semn divin, forta creatoare, Universul a decis ca am un pic de potential si a trimis lumina inspre mine (nu, nu mi-a placut filmul The Secret, era cam tras de par asa). Pe langa faptul ca eu in general nu prea primesc nimic si prin urmare nu prea stiu sa primesc ce primesc atunci cand primesc, noroc cu ea ca mi-a mai aratat cum sa fac asta, am primit o chitara. Mie mi s-a parut lucrul asta ceva nemaipomenit, la care nici nu indrazneam sa visez. Cine iti da o chitara cadou in ziua de azi ? Mai nimeni. Nici macar de jucarie. Poate doar o persoana deosebita ca cea care mi-a daruit-o mie. Multumesc ! Primul miracol a fost deci asta.

Azi dimineata a avut loc cel de-al doilea. Sunt extrem de bucuroasa ca am reusit sa imi dezvolt intr-atat skills-urile incat am atins un nivel de transpunere a dorintelor mele, la care nici cu gandul nu gandeam. Ma antrenam de multa vreme. Am mai furat meserie de ici, de colo, mai de la o tanti cu fusta lunga si inflorata si mult aur la gat (pe care il fura de la oamenii mai slabi de inger), mai din carti, mai un workshop, am incercat si cu nisip. O faceam chiar de trei ori pe zi ! Si nimic. Pana azi dimineata, cand mi s-a aratat. Am reusit sa citesc exact ce imi doream. Acum stiu sigur ca se va intampla. Cineva zicea ca "viata este ceea ce trece in timp ce noi ne facem alte planuri" si bine zicea, if you ask me. Noi putem face lucrurile sa se intample. Daca ne sfortam, reusim. Esential este sa stim ce vrem si mai devreme sau poate la timpul potrivit, ni se va arata. Mie mi s-a aratat azi dimineata si de atunci incoace, nu mai poooooc ! Sar intr-un picior (nu, n-am apa in ureche), fluier pe bicla, fentez cainii si ploaia, mustacesc la birou pentru ca am un secret dar ma zambaresc si stiu ca se va-ntampla pentru ca am nevoie de asta.

Voila !


Scrie clar acolo in spuma: Voyage ! Não é ?
Plec la nuci de cocos si nisip de aur, la baieti bronzati care joaca bine de tot volei, la Corcovado de pe deal, la oceanul cu apa azur si unde se danseaza samba. Pleeeeeeeeeec !
Miracolul s-a aratat in cana de cafea, azi dimineata. Am deprins arta cititului in cafea si dupa multi ani de studiu aprofundat insa fara rezultate marete, azi am reusit sa vad in spuma exact ce voiam sa vad: o calatorie no Brasil, na Bahia, rapaz !

Haideti ca va las, ma duc sa stau cu mana pe telefon ca trebuie sa ma sune din moment in moment sa imi zica de unde sa ridic premiul.

Aaaaah, o singura problema e...mica ce-i drept. Pe cine iau cu mine ? Ca sigur va fi pentru doua persoane.




ps: macinpar pleaca in Brazilia sa dea din popou pe ritmuri fierbinti  si sa numere nisipul in acorduri de bossa-nova... sambar, ai sambaaar ao carnaval !

Sursa foto: Mihaela Calciu

8 comentarii:

  1. trebuie sa stiu daca esti dispus sa dansezi samba pe strada sau macar sa incerci ? de asemenea, iti place caipirinha ?

    RăspundețiȘtergere
  2. umm...pai tinand cont ca am o prietena buna din rio, care m'a invatat (cat a fost in la master aici) sa dansez samba, m'a invatat sa fac caipirinha cu caiprioska (de la rio adus), si ca mie in general imi place pe strada..

    RăspundețiȘtergere
  3. ah, ce-mi place. fac preselectie :) esti pe primul loc deocamdata :) moaaa, mi-ar placea maxim sa te vad cum sambezi :P

    RăspundețiȘtergere
  4. hopaa....e cu preselectie...hmmm, n'am stiut. sambez repede sa stii. ok, am sa ma pregatesc atunci pentru preselectia finala. sa imi spui cand are loc concursul si ceremonia de desemnare a premiilor

    RăspundețiȘtergere
  5. pai bine, ca sa intri in finala, trebuie sa faci un clip de 30" cu tine samband :) poti sa il trimiti via e-mail daca nu vrei aici, ca sa nu te contacteze vreo scoala de samba si sa imi ramai pe acolo prin Brazilia :))

    RăspundețiȘtergere
  6. mai bine 29, ca's inca 29, n'as vrea sa ma grabesc asa in 30...ce zici?
    am inteles, deci trebuie cu film...ok..am sa vad ce si cum fac..

    RăspundețiȘtergere
  7. bine, in secunda aia vezi tu ce faci :) asteptam aplicatia cu nerabdare !

    RăspundețiȘtergere