vineri, 6 mai 2011

DKNY de dor



Cand intru in lift si miroase a DKNY, mi se face dor de tine. Cand eram in Franta si te dadeai tu cu DKNY, mie nu imi placea. Era prea fresh pentru mine. Acum, de fiecare data cand trec pe langa cineva care lasa in urma o dara de DKNY, mor de dorul tau. Adulmec pana la ultimul strop pulverizat. Tu m-ai invatat ce inseamna sa razi atunci cand plangi. Tu mi-ai aratat cum sa le zambesti celorlalti atunci cand ai probleme, pentru ca nu e ok sa ii impovarezi pe cei din jur cu tristetile tale. Tu mi-ai daruit lucruri fara sa ceri nimic in schimb, doar pentru placerea de a ma vedea cum sar intr-un picior. Tu m-ai invatat sa primesc, desi niciodata n-am fost obisnuita cu asta. Am muncit pentru tot ce am. Tu mi-ai aratat ce inseamna prietenia. Zambetele tale m-au vindecat. Tu ai facut treburi in locul meu, atunci cand eu nu mai puteam si trebuia sa facem. Tu m-ai facut sa rad pana am ajuns sa ma tin de burta.Tu mi-ai aratat ce inseamna bunatatea care nu credeam ca mai exista. Tu m-ai invatat sa beau Baileys cu Vodka. Cu tine m-am ascuns prin paduri. Tu mi-ai batut la geam in miez de noapte avand o punga pe cap si o secure de plastic in mana si m-ai speriat de mi-au sarit toti fulgii ca sa imi daruiesti o floare de plastic. Tu ai aruncat cu pietricele in geamul meu, ca-n filme. Tu imi luai cadouri cand te duceai la hypermarche. Tu. Doar tu. Cu tine m-am jucat cu potarnichile in bucatarie. Cu tine am scapat placinta pe jos. Cu tine a dat masina de spalat vase pe dinafara si s-a umplut bucataria de spuma. Cu tine ascultam muzica in camera noastra, noaptea pe podea. Cu tine beam rose in fiecare seara. Cu tine beam cidru in bucatarie. Cu tine ma intreceam cu caruciorul in supermarket. Cu tine ma plimbam cu bicicleta prin Viel Bauge. Cu tine faceam poze in lanul de floarea-soarelui. Cu tine fugeam cu masina la Angers. Cu tine mergeam la picnic si mancam foie-gras si tot cu tine stateam cu orele prin FNAC si ascultam muzici frantuzesti pana ne dureau urechile de la casti. Tu mi-ai aratat importanta cumpararii CD-urilor. Cu tine pedalam dimineata la 7, dupa numai 4 ore de somn si inainte de 12 ore de munca si ne beam cafeaua in oras. Tu m-ai invatat sa mananc fructe uscate atunci cand beau cafea. Si ce bun !

Si acum mor de dorul tau. M-as muta maine cu tine. Ba nu, acum. M-am hotarat sa imi cumpar chiar si DKNY...sa te simt mai aproape de mine...

macinpar cu dor in suflet
Sursa foto: Mihaela Calciu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu