duminică, 20 martie 2011

Se numeste distanta sociala


 toti avem parte si de rece si de cald. si de vorbarie si de prea multa tacere din partea prea multor oameni. cateodata e prea de tot chiar si pentru mine. chiar si pentru mine cea sociabila. the issue nu e aici ca nu vreau sa mai fiu sociabila. doamne fere' ! cateodata insa, cu toata dorinta mea de deschidere si de comunicare cu cei de care sunt inconjurata, cred ca mi-as dori ca lucrurile sa se desfasoare mai ca in vest. mai ca in toate tarile alea despre care am auzit noi, romanii-popor balcanic pana-n panzele albe si cald si ospitalier, dupa cum ne-a mers faima-, ca sunt populate de oameni reci, sau raciti de-a lungul secolelor. raciti poate din cauza mondializarii. poate din cauza tehnologizarii. poate din cauza dezvoltarii. poate. de ce spun ca mi-as dori sa fie asa ? pentru ca de multe ori (voi folosi acum sintagma "din cauza" pentru ca abordez subiectul din perspectiva negativa pe care o resimt puternic), din cauza faptului ca incerc sa comunic cu toata lumea deschisa cat de cat la dialog, unii oameni au senzatia ca isi pot permite orice. lucrul asta pe mine ma seaca. daca radem, glumim si nu parasim incinta, nu inseamna ca poti sa faci misto de mine, ca poti sa ma ciufulesti, asta fiind considerat un gest de prietenieafectiuneorsmth ! mie imi arati astea altfel. daca chiar vrei, gasesti tu o modalitate mai calda sa o faci. daca sunt eu efervescenta, nu inseamna ca poti sa iti permiti orice cu mine. mai ales daca nu ne cunoastem. rectific: mai ales daca nu ma cunosti, ci doar crezi ca ma cunosti. in plus, nu imi faci mie nicio favoare daca vorbesti cu mine. mie imi plac oamenii carora le face placere sa ma aiba in preajma lor si sa ma asculte. de ceva vreme nu prea mai tolerez actele astea de mistocareala gratuita si nejustificata, mai ales ca de cele mai multe ori se dovedeste ca vin din partea unor oameni care stiu mai putin decat mine sa traiasca cu adevarat si sa se bucure de ceea ce inseamna fiinta umana.
cateodata deci, mi-as dori ca cei care nu sunt in stare sa scoata din ei trei-patru vorbe in mod coerent, sa pastreze distanta sociala, adica distanta aia interpersonala care e cuprinsa intre 120-350 de cm. e mai sanatos asa. cred ca stiu vesticii ce stiu de se apropie ei intim de mult mai putine persoane, decat o facem noi. si daruirea asta de vorbe si afectiune neconditionata si gratuita doar pentru ca sunt eu draguta mereu si deschisa, imi cam face rau. de acum inainte, folosesc deci distanta sociala pentru ca nu e neaparata nevoie sa ma placa toata lumea. mi-a luat multi ani sa realizez asta. si nici mie nu imi plac oamenii care nu au nimic interesant de spus.
i mean, cum sa intrebi: "da' cum de ai vocea asta puternica desi esti asa de micuta?". pai si acum arat eu din spatele monitorului dupa care ma gasesc, semnul ala in forma de L pus pe frunte, catre cel care a intrebat: "pentru ca inaltimea nu e direct proportionala cu vocea!".

sau e ? cine are argumente, hai afara sa ne batem !




ps: doar daca e soare...si cum la mine nu e, va astept sa ne batem mai jos.

sursa foto: Mihaela Calciu

2 comentarii:

  1. dau eu primul cu piatra si'ti zic asa: libia sa ramana cu petrolul lor, japonezii sa isi raceasca reactoarele, iar tu sa fii la fel de colorata. pentru ca esti colorata pentru tine in primul rand, iar in al doilea pentru cei care te vad colorata.
    restul de alb-negru, gri si cenusiu, sa se amestece in alte galeti. galeti cu pacate eventual..

    RăspundețiȘtergere
  2. deci cum ar veni, falia aia care produce cutremure la japonezi o sa se unduiasca in continuare si noi oricum n-avem ce sa facem, americanii or sa vrea forever petrolul libienilor ca nu le mai ajunge, iar eu...eu...sa dea dracii daca pot sa-mbrac in alb-negru :)))

    imbratisari

    RăspundețiȘtergere