joi, 3 martie 2011

Lectia 3 - CHA CHA

Iolaritiiiiiiiii,

Bine v-am regasit la cursurile de dans ale Academiei MACINPAR, domnii mei !
Aceasta este lectia numarul 3. Pana acum am invatat samba si jive.
Pentru ca eu imi doresc de multa vreme, sa dansez cu un EL cha cha, in Vama, atunci cand se aude din boxe la Stuf, El Comandante Che Guevara si n-am cu cine, va propun ca astazi sa invatam CHA CHA.

Suport muzical: Zebda - Comandante Che Guevara


Varianta frumoasa pe care am gasit-o pentru exemplificarea pasilor, este urmatoarea:


Macinpar va asteapta in Vama, la Stuf, in acest sezon, pentru a exersa sub lumina lunii, in picioarele goale, pe nisipul rece si cu pielea arsa de soare, dar neaparat cu basca pe cap si esarfa la gat, CHA CHA.

Ne vedem vinerea viitoare, la urmatorul dans.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu