duminică, 5 februarie 2012

Personalitatea mea filthy

 Sursa foto: Catalin Bucura


"C.A.: ai vazut filmul pulp fiction?
MI: da
C.A: mai tii minte discutia dintre jules si vincent cu privire la porc?
MI: nu
C.A: ca jules nu manca porc pt ca porcul e un animal "filthy"
C.A: nu stii?
C.A: ei bine, zicea jules ca e "filthy" pt ca isi mananca singur fecalele
MI: oumaigad
MI: numai de asta dau lately
C.A: si vincent l-a intrebat daca si cainele e filthy
C.A: la care jules a replicat ca nu e filthy, dar e cu siguranta dirty
C.A: si nu e filthy pt ca are personalitate
C.A: "personality goes a long way" zicea el
C.A: la citatul asta ma gandesc cand vorbesc cu tine
C.A: ca personalitatea ta te face de neuitat !

Am inchis ghilimelele.
(sper sa nu se supere C.A)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu