marți, 7 februarie 2012

Atunci cand tu...atunci cand eu

 Sursa foto: Bogdan Ciubotarescu

Atunci cand nu imi mai esti de ajuns, inseamna ca probabil n-a avut niciodata rost.
Atunci cand dispare zambetul, e semn ca trebuie sa tragi cortina.
Atunci cand nu iti mai dai seama din privirea mea, ca tu poti fi marea si muntele meu, ca n-am nevoie decat de zambetul tau ca sa merg mai departe, e cazul sa iti pui intrebari.
Atunci cand nu ma mai simt in largul meu pentru a vorbi despre tot si despre nimic cu tine, vei stii.
Atunci cand vrei sa ma iei de mana, ia-ma !
Atunci cand vrei sa ma saruti, fa-o ! Nu ma astepta pe mine !
Atunci cand nu ma mai intelegi, nu inseamna ca m-ai inteles vreodata.
Rad cand imi vine sa plang sau...? Plang cand imi vine sa...

Blog de dat cu capul !

Atunci cand astept sa vad cum te comporti tu, ceva s-a pierdut pe drum. Noi ne-am pierdut pe drum, poate.
Atunci cand exista un " atunci cand tu...atunci cand eu ", inseamna ca nu mai astept.



Un comentariu: