duminică, 16 ianuarie 2011

Urmeaza 2011, un an fabulos pentru fata cu macinpar

Mama, mamaaaa....


 ...ce avant are fata cu macinpar in 2011 ! ma dezic de la o postare pe an si incep in forta cu o mare dorinta de a impartasi incepand de acum cu voi toti, lucrurile frumoase care trec pe langa mine si care se agata si raman in sufletul si in mintea mea. Va zic de pe acum ca anul meu 2011 a inceput repede, adica nu m-am dezmeticit prea bine cand s-a terminat numaratoarea cea cu 10, 9, 8...2, 1...La multi aaaaaaaaani, 2011! Poate ca e mai bine asa.
Am avut un 2010 plin de intamplari frumoase, de oameni interesanti, de multa muzica, de aventuri de toate felurile, de 4 tari vizitate, de maci in par, de mers cu bicla la munca (that's a first), de pozat, de cantat pe scene mici si mai mari, de aparut la radio si la tv (cine s-ar fi gandit !?). La 26 de ani, in noiembrie 2010, m-am simtit mai desteapta decat la 25, pentru prima oara in viata. Nu ma gandesc deci, si nu imi planific 2011-le dar il astept sa ma surprinda si imi propun sa il ajut si eu putin si sa il ghidez pentru ca acum stiu mai mult ce imi doresc si stiu ca sta doar in puterea mea sa fac cat pot eu de mult, ca sa ajung sa imi traiesc viata asa cum vreau de fapt. Fiecare moment m-a facut sa cresc frumos, sa evoluez si sa imi dau seama ce vreau de fapt, cel putin pentru viitorul apropiat. Acum ca stiu, pe cai, fata mea cu maci !
Nu am avut vreme sa recapitulez tot ce mi s-a intamplat in 2010 la sfarsit de decembrie, dar acum uitandu-ma un pic inapoi, imi dau seama ca vreau ca 2011 sa fie macar la fel de tare ca 2010 desi, pot sa spun deja, ca 2011 e un an fabulos. MI simte o bucurie mare de tot pentru ca traieste, pentru ca e sanatoasa, pentru ca ii place viata si pentru ca stie cum sa o traiasca, pentru ca reuseste sa ia frumusetea din fiecare lucru mai mult decat in trecut, pentru ca a primit in primele zile ale anului cel mai frumos cadou din viata ei (cea mai frumoasa chitara din lume de la cel mai frumos suflet din lume) si pentru ca a inceput sa isi dea seama ca bucuria e in noi si ca there's so much for us out there, trebuie numai sa vrem sa ne deschidem ochii si sufletul pentru a putea lua parte cu toata fiinta noastra la ceea ce ne ofera Universul. Nu m-a inspirat The Secret insa, am inceput sa cred cu ardoare, si asta imi face extrem de bine, ca pot face tot ceea ce imi propun. Trebuie desigur, sa stiu ce vreau. Si stiu !
Asa ca, in 2011 vreau: sa simt mai mult, sa iubesc mai mult TOT, sa cant mai mult la chitara, sa fiu mai buna, sa scriu mai mult, sa fiu mai creativa, sa termin masterul, sa am maci in par, sa calatoresc si mai mult, sa cunosc cei mai frumosi oameni de pe pamant, sa merg mai mult cu bicla, sa fac mai multe poze faine, sa ma bucur mai mult de viata, sa merg la mai multe concerte, sa citesc mai mult, sa gasesc mai multa muzica buna pe care sa o impartasesc cu voi, sa fac multa muzica buna, sa imi lucrez vocea mai mult, sa ma mobilizez pe plan profesional, sa traduc filme frantuzesti si sa fac PR in continuare si cu mai mult succes pentru trupa mea, Casa cu Prieteni si mai am...ohooo...dorintele mele si to do and to see lists never end.
Acestea ziind fise, fata cu macinpar va roaga sa tineti aproape pentru ca avem multe de impartasit anul asta ! Vreau sa va dau cate un pic din sufletul meu frumos. O sa vedeti voi la ce ma refer ! Sa aveti si voi un an fabulos, va doresc!

Chipintaci va spune fata cu macinpar

sursa foto: Mihaela Calciu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu