vineri, 18 februarie 2011

Zana urbana cauta print plimbacios


Sa stiti ca nu numai ZAZ are o zana la ea in camera. Si eu am. Si e minunata. E calda, fierbinte cateodata, boema, visatoare, se hraneste cu muzica buna si colorata, mananca bomboane fondante si tarte, ii place mult sa bea cafea, viseaza sa mearga in picioarele goale pe un drum prafuit de tara, sa alerge prin poieni cu margarete, sa fumeze pe plaja, cu palaria pe ochi si cu sarutul in ureche. Zana mea e si buna si rea. E si calda si rece. E si mare si mica. E si colorata si...aici nu pot sa zic alb-negru..si colorata. E o zana inspirationala si pentru ea si pentru cine mai vrea. Zana mea are multa dragoste de oferit. Zana de la mine din camera e si doamna e si copil. E si buburuza e si macinpar. E si fum e si vis. E mai mult deschisa spre lumea de afara dar e si inchisa cateodata. Isi inchide ea asa sufletul ei de zana, atunci cand simte ca e prea mult.
Zanei ii place sa imi vorbeasca. Ii place de mine pentru ca o gazduiesc cu drag in camera mea verde-portocalie si plina de carti postale. Ii place ca ii pun jazz dimineata la cafea si ca citim impreuna sub paturi. Cand eu nu sunt acasa, se joaca cu margelele mele si din alb-negru, devine toata un curcubeu, atunci cand e fericita. Am prins-o de cateva ori. Zana mea e frumoasa pentru ca ma are pe mine si pentru ca se are pe ea. Zana mea creste buburuze si tine workshopuri pentru ele, despre eat, pray, love. Zana mea e urbana. Citeste mult. O gasesc adesea pe pervazul ferestrei. Ultima data m-a uimit. Citea Douglas Coupland - Generatia X-povesti pentru cultura cu acceleratie. Zana mea e multi-culti. E cam cea mai tare zana. Mai tare si decat cea a lui ZAZ. Tocmai de-aia vreau sa o ajut. Azi-noapte pe la 2, mi-a spus ca ea, zana urbana isi cauta un print plimbacios. M-a rugat sa pun un afis un geam si sa va rog si pe voi sa intrebati in jur, daca stiti pe cineva, vreun print plimbacios care sa o scoata si pe ea la plimbare pe bicla. Da, zana mea are si bici. V-am spus doar ca e o zana urbana !

Asadar, here we go, guys !
Afis pentru preselectie:

"Zana urbana. Caut print sau muritor pentru a-mi fi partener la cafeaua de dimineata. Imi place cafeaua cu jazz si cu miros in toata casa. Ofer in schimb cel mai frumos zambet si o imbratisare. Zana urbana. Imi place cu poveste. Caut zan urban care sa citeasca mult, sa fie intr-o permanenta cautare de muzici care sa ne gadile amandurora in mod placut auzul, sa cunoasca programe ca Iutub si Feisbuc si eventual Fotoshop si sa aiba bicla. Zana urbana. Caut personaj de genul masculin, mascul, adicatelea, care sa fie amuzant. Mai caut unul si acelasi care sa fie inteligent si care sa imi inteleaga glumele, pentru ca eu sunt funny. Zana urbana."

Asteptam ofertele voastre pana pe 28 februarie 2011. Daca sunteti interesati, lasati un comentariu mai jos. Zana mi-a spus ca e deschisa si ca vrea sa comunice cu toti. Vrea sa va ofere tuturor un zambet din sufletul ei de zana colorata. Nu mai vrea momente de alb si negru.
 

Moi aussi j'ai une fée chez moi...

                                      


 sursa foto: Mihaela Calciu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu