marți, 8 februarie 2011

Gratis - Cursuri de dans virtual pentru domni - Lectia 1 - SAMBA


 Acesta este un post pentru domni.

Dragilor, stiu ca voua nu prea va place sa dansati asa. Si asta e trist. Toate fetele isi doresc un print, ba pe cal alb-maroniu, ba pe bicla, dar care sa le invarteasca cu foc sau sa le valseze. Toate suspina pe margine iar cel care stie sa miste macar un pic din glezne, ia toate gagicile, va zic eu. Asa cum face si cel care are o chitara in mana sau care canta la orice fel de instrument.

Domnii danseaza am observat eu, numai dupa ce beau cel putin 4 beri inainte, ca sa isi faca curaj. La fel fac si atunci cand vor sa agate, tot cu 4-5 beri la bord se intampla. Plus ca atunci sunt toate mai frumoase, nu ? La multi dintre domni, dansatul se reduce la balanganitul de pe un picior pe altul, de cele mai multe ori in contratimp. Tot e bine, atata timp cat sunteti pe ring. Mai aveti o sansa ! Nu e totul pierdut. In materie de dans in pereche, maximul e blues-ul, adica atunci cand domnii iau domnitele la o partida de lipeala de abdomene si de contopit transpiratii, si de racnit in urechile lor neshte treburi, care numai romantice nu sunt la ora aia tarzie din noapte dar la care ele inevitabil rad.

De aceea, organizez acum o campanie prin care vreau sa aduc cat mai multi domni la cursurile de dans. Toate doamnele pot jura cu labuta ridicata ca exista o lipsa acuta de barbati la cursurile de dans. Voi nu stiti ce rau e, domnii mei ! Suntem nevoite sa dansam cu o partenera, sa facem pe partenerul si sa invatam si pasii de baiat...e urat si greu.
Cum adica sa inveti sa dansezi cha cha numai pe Bailachirlichacha, si vals numai pe Valurile Dunarii, si de-astea de te ia capul, din anii '80-'90? Mie imi repugna total muzicile astea, oricat mi-ar placea sa dansez si oricat as vrea sa ma duc la cursuri de dans.
So, daca voi nu veniti la cursurile de dans pentru ca nu va plac piesele pe care trebuie sa invatati sa va miscati frumoasele si virilele trupuri, am gasit solutia pentru voi...si pentru mine: un playlist cu muzica atractiva pentru fiecare stil de dans.
Incepand de astazi deci, in fiecare marti vom merge impreuna, domnilor, la cursul de dans. Playlist-ul il fac eu, in asa fel incat sa ajunga sa va placa si voua sa dansati si sa frecventati cursul meu virtual de dans. Prezenta obligatorie. La 2 absente nemotivate nu mai aveti voie sa beti bere timp de 2 saptamani. Niciun fel de bere !

Lectia 1 - SAMBA
Suport muzical: Devotchka - Head Honcho


 Din clasici invatam pasii, dar folosim melodia indicata mai sus:



 
 macinpar va astepta in hol, sa va invete pasul de baza de la samba


Sursa foto: Mihaela Calciu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu