joi, 21 iulie 2011

Spam cu virus de la Duhul-Rau

Cred ca soft-ul meu a luat un virus. Nu stiu de unde, nu stiu cum si mai ales nu stiu cand. Cred ca l-am primit intr-unul din spam-urile astea din online asa.

Sa vedeti. Acum cateva zile, ajung eu la birou, deschid mailul si printre alte mailuri care contineau niste treburi legate de munca din uzina, dau peste un spam. Scria asa:

"Daca cumperi produsul nostru, viata ta se va schimba !"
Indicatii terapeutice:
Remediul se va folosi in situatii de urgenta si cu ajutorul lui vei reusi sa:
  • fii mai egoista
  • nu mai spui adevarul
  • nu mai vorbesti cu toata lumea care iti iese in cale pentru ca s-a dovedit stiintific si nu numai, ca sunt apreciati oamenii rezervati
  • te obisnuiesti cu miserupismul
  • ai incredere in tine si doar in tine, maxim in unele dintre rudele tale de gradul I
  • pleci fara sa dai explicatii
  • te transformi in mata blanda care zgarie rau, in cea care tace, tace, da' le face, in mutu ***e pamantu'
  • nu mai zambesti
  • incetezi orice fel de comunicare ce nu se limiteaza la bunacefacibinesiiobineplecpamaivorbim
  • devii adepta pupincurismului, noul curent la moda in mediul organizat pe departamente
  • fii evil
  • ai o inima de piatra cu bucati de gheata proaspat scoase de la shaker, pe deasupra
  • te faci ca ploua cu grindina
  • razi la comanda altora
  • fii mereu serioasa
Acestea erau doar cateva dintre indicatiile terapeutice ale produsului. Oare cat o costa ?
Nu-mi ramane decat sa dau un mail si sa intreb cam in cat timp isi face efectul si cam cati ani mi-ar lua sa ma schimb. Cica efectul e garantat. De fapt, daca stau sa ma gandesc mai bine, n-ar avea de ce sa nu mearga. E intotdeauna mai simplu ca mintea ta sa stea relaxata...de tot...as putea spune.

La o adica, daca imi muncesc io-ul interior, practic nu-mi foloseste decat mie si se pare ca nici mie, deci la ce bun sa muncesc degeaba cand as putea sa ajut o intreaga societate ?


Someone call 112 ! a intrat Duhul-Rau in tastatura meaaaaaaaaa !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu