sâmbătă, 23 iulie 2011

Cele 15 porunci de la Sfanta Treime


Aceasta “cestiune“ NU este un pamflet si trebuie tratata ca atare


Aaaa, bineinteles, persoanele de fata se exclud.
Singure, daca cred ca:

1. Apa e pentru fraieri, sa spele ei farfuriile si tacamurile;

2. Vasele trebuie sa stea murdare, de la spalat se uzeaza;

3. Cum adica nu am 7 ani de acasa? Acasa, pana la 7 ani, a spalat mama vasele;

4. Am auzit ca produsele de curatenie provoaca depresie, eu sunt o persoana vesela;

5. Farfuriile se spala singure, noaptea;

6. Cum sa las chiuveta curata, ce, se mananca in chiuveta?

7. In timpul meu liber nu spal farfurii... eu pe ce pontez?

8. Am vazut pe Discovery, e unul care mananca viermi si gandaci si ia si bani pentru asta!

9. Iubesc natura. Gandacii si microbii fac parte din ea!

10. Sunt un domn/o doamna. Bucataria este pentru aia fara clase;

11. La noi acasa mancam doar pe farfurii de unica folosinta, e mai de bun gust;

12. Ultimul spala vasele. L(oo)userilor!

13. La valoarea mea, e o onoare pentru voi sa-mi spalati farfuria!

14. Haideti, ca n-a murit nimeni de la niste vase murdare. Faceti anticorpi!

15. Am auzit ca apa are 66% hidrogen; nu o amestec cu detergenti, daca explodeaza?

Sfanta Treime avertizeaza:

In fiecare zi de post (miercuri si vineri, la finalul programului)
veti gasi vasele si tacamurile murdare intr-o plasa, la gunoi;
cand n-om mai avea tacamuri si farfurii, probabil va fi frumos in bucatarie...
Oamenii insa vor ramane la fel.


text preluat din bucataria uzinei-autor: Sfanta Treime de la KFC 
sursa foto: Mihaela Calciu

ps: macinpar are niste colegi foarte dashtepti. mi place despre ei.

Un comentariu:

  1. What's up colleagues, its fantastic piece of writing regarding cultureand entirely defined, keep it up all the time.

    Visit my web blog diet plans that work

    RăspundețiȘtergere