miercuri, 22 iunie 2011

Tremur de jazz

In miros de tei m-am prezentat in curtea Muzeului National de Arta in seara asta, pentru Sarbatoarea Muzicii. Trantita pe caramizi, intr-un spatiu plin de oameni frumosi, de turisti si de verde am avut parte de o seara minunata. Iarasi revederi si la revederi. Oameni frumosi ! Marturisiri in aburi de bere si miros de tei. Joaca in iarba cu muguri din boscheti de conifere.
Oameni mi-au facut poze. Aveam macinpar dar totusi...ei cine erau ? eram frumoasa eu ?

Cel mai tare jazz de multa vreme incoace mi-a facut sufletul sa tremure. Nadia Trohin ! She made my evening ! Mi-a umplut sufletul de toata bucuria de care poate duceam lipsa. Mi-a povestit ca Man is trouble....Hell yeaaaah ! Mi-a povestit ca We are just friends but not like before...Hell yeaaaaaah !

She's got it ! Yeah, baby she's got it ! E expresiva, are voce buna si puternica exact cum imi place mie, adora sa cante jazz si asta se vede, se misca bine si comunica cu instrumentistii. Clapa si contrabasul au fost baietii cu care intr-o noapte de duminica spre luni, am vibrat in Centrul Vechi: Michael Acker si Toma Dimitriu. O placere ! M-am lins pe degete de jazz si mi l-am dat dupa ureche. Mi-a fluturat prin par. M-am uitat la biciclete si Sophia a stat la concert fericita ca are cu cine. Am vazut doamne cu palarie care dansau pe Toulouse Lautrec. Dar fata, va zic: e o bomboana muzicala ! E de urmarit. Canta des cu Mircea Tiberian. A fost jazz in curte la MNA cu voce, cu clapa si contrabas si toate trairile din mine si din ei. I-am pupat la sfarsit.

Si m-am intors acasa cu Flavia pe biciclete, in miros de tei si discutii de tot felul. Mai vreau ! Orasul meu se schimba !

Sufletul meu tremura a jazz ! In Centrul Vechi a fost asa:


Ea e Nadine si daca nu-ti place, te spuuuuuuun !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu