luni, 20 iunie 2011

Ai venit. De ce ?


Ai uitat ceva ? Sau poate...

stiu ca n-am mai scris dar a trebuit sa traiesc intre timp. am facut asta si am si strans povesti frumoase si controversate pentru voi. ma apuc sa le astern, una cate una. pana una alta insa, tot vad cate o luna frumoasa in fiecare noapte. e ba patrata, ba semiluna, ba plina-plina. iar teiul parca nu a mirosit nicicand atat de puternic. inca doua etaje si ajunge si la mine la geam.
ai venit. de ce ?

teiul naste fluturi, Sophia are cos cu floarea-soarelui iar prietenii raman alaturi. imi place in continuare sa stau cu fundul pe trotuar, in seminte si sa ascult Vita de Vie chiar daca au trecut niste ani de cand cantam pe munti Fenomental. imi place in continuare sa vorbesc cu necunoscuti si sa zambesc copiilor. am obosit un pic in ultima saptamana. a fost din cauza unor sentimente contradictorii, rasturnari de situatie si simtaminte dubioase. viata ne pune mereu la incercare. nu e vorba despre patru. poate e vorba despre unu. poate. cert e ca viata e mereu ciudata iar lumea e mereu prea mica.

ai uitat ceva ?
oricum, mie tot in culori imi place sa traiesc.
sau poate...



Sursa foto: Mihaela Calciu

2 comentarii:

  1. grea intrebare...

    si intr-adevar teiul nu a mirosit niciodata atatde frumos!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. da...viata e greu si urat dar poate fi si frumos, asa-i ?

    macinpar

    RăspundețiȘtergere