miercuri, 21 septembrie 2011

Pinot Noir la micul dejun


MI-am revenit. mi-a fost un dor nebun de scris si stiu ca macinpar mi-a dus lipsa toata vara. a fost una dintre cele mai frumoase si mai pline veri. pana azi dimineata am crezut ca inca e vara. asa fac la fiecare inceput de toamna. ma-ncalt in sandale pana da frigul ala mare, dimineata si neg caderea frunzelor. ma gandesc doar ca e o vara tarzie.

vara asta, am trait. n-am scris ! 

am strans ca o furnicuta cu tz, povesti multe si colorate ca sa avem ce povesti la iarna-eu, si ce citi dimineata la o cafea cu placinta cu mere si nuca si scortisoara-voi.
in zilele cu muci pe tun, facem si o infuzie de aer curat de pe vaile alpine din Crai, de aerosoli de la Marea Neagra si curata din Bulgaria, de aer cu miros de fum de la focul de tabara din inima. nu va las eu sa boliti !
 si pentru ca in sufletul meu e inca vacanta atata timp cat inca mai am planificate sfarsituri de saptamana in locuri cu capite de fan, mere coapte si culese din pom direct, afinata, palinca de mere, oameni frumosi, caluti, saci de dormit si izoprene si cani de metal din care beau seara supa si dimineata ness, fara sa le spal cu detergent, va invit sa ciocnim un pahar de vin la micul dejun...asa e in vacantele mele !


Sursa foto: Mihaela Calciu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu